inialurun
9hb aritu cek kat website kpli saya dipanggil utk Mtest, then sbb sibuk dgn urusan family, dan diri sendri, sy hmpir terlupe mengenai test ni, then, akak ingatkan, ajak g beli buku Mtest ni, alhamdulillah akk bnyk membantu, terngkan kat saya bentuk soalan, ajar2 saya mana yg perlu..matematik la yg paling lemah sekali..mana x nya kesempatan nk study mlm semlm..dahlah seharian agak keletihan..mlm tu..masuk mana je yg agak2 muat..hehe..bila mata dh x mengizinkan lagi utk melihat nombor..tidur la jwbnyer..hehe

pg tu get prepare, wearing coklat+yellow..lebih kurngla..ksut putih..hehe..klakar, lantaklah..akk pulak pki bju warna oren tdung peach..hoping dpt buat yg terbaik..pakaian mmg mempengaruhi..

dh lepas hntr akk, smbil waiting kwn dtg, semptlah tgk rumus2 math..dh tu..g la kat SMK(P) TI..
doa n selawat semoga dipermudahkan menjawab dgn betul..

1st set sy dpt kuantitatif (mcm math)..aduyai x sempat jwb left lbh kurg 5,6 soklan..waduh gawat..mcm mana ni
2nd set, insak..sy ubah cra menjwb soklan..as fast as i can..alhamdulillah berjya jwb semua soklan, slh ke betul tu allahualam..hehehe
3rd set, verbal..dh pernh tgk cntoh soklan..mmglah..aduh..twkal n guna otk logik..
4th set, analatikal (mcm kebrangkalian la)..kire lgi..dh mcm jwb pengajian am stpm dh..huhu
5th set, BI..aduh..emm hemtam sjalah labu..hehehe

balik2 tu bincng dgn akk, emm mcm saya bnyk slh je..
menurun dh rasa hati ni..emm yg penting skrg ni, sy nk doa lebih dr ape yg ptut..

saya nk jd cikgu dr dulu lagi..sbb sya rasa disinilah dunia saya..saya berharap, sy akan dpt, namun sekiranya rezeki saya xde disitu..
kena plan lain la jwbnye..

ajal maut, rezeki, jdh pertemuan, rahsia ALLAH, sbgi hmba-Nya, kita boleh merungkai rahsia-Nya, namun ada cara dan jln-Nya..

amin...
0 Responses

Post a Comment

nice to meet you all