inialurun
rasa macam nak nangis arini..
kenapa saya diuji begini lagi..
saya x nak sape2 pun dtg dlm hidup saya, melafazkan cintanya..
saya x nak sape2 datang dalam hidup saya, melafazkan kata indah yang bleh buat saya jatuh hati pdanya..
saya x nak sape2 datang dlm hidup saya yang dia mahukan saya menjadi teman hidup saya..
saya xnak
saya betul2 xnak
saya x nak sakitkan hati org..
saya x nak permainkan hati org..
saya x nak org benci saya..
saya x nak..

saya dah rasa semuanya..saya xnak orang lain rasa apa yang saya dah rasa..tp saya x cukup kuat nak suruh org tu pergi..
dan..

saya takut..

sbb saya takut..akan lupakan his..macam mana klu one day nanti, saya bahagia..then saya lupakan his?? mcm mana??

juz feel want to cry..ya allah..kuatkanlah hatiku...
0 Responses

Post a Comment

nice to meet you all